I går var det feiring av min 21 års dag. Det var veldig koselig med slekt og venner, kaffe, kaker og boller :) Fikk besøk av min mamma som kom helt fra Kautokeino. Fikk dette fine smykket av henne ;
Det er vist et samisk komse smykke. ^^
Blogges senere.
31 mars, 2011
27 mars, 2011
Helgen!
Nå er jeg nesten akkurat kommet hjem fra en veldig lærerik og moro helg sammen med Nordland Arbeiderparti. Anledningen var årsmøte. Vi hadde med oss blant annet Sigbjørn Johnsen, Hill-Marta Solberg og Torny Pedersen. Det var lange dager med møter mesteparten av dagene, men til slutt er det verdt det. Det var mange gode og saklige debatter, men med masse humor innimellom. Hadde tatt med meg kameraet og lovet meg selv at jeg skulle ta MANGE bilder, men det ble glemt bort :) Kunne skrevet flere sider om hva som skjedde, men regner med at de fleste av dere ikke har interesse for det, så det får heller bli til de som spør :) Generelt hele helgen var super. Masse flotte mennesker, nyttig informasjon og godt selskap.
24 mars, 2011
Pakker til turen i morgen !
Akkurat nå stresser jeg meg i hjel for å rekke å pakke alt før turen går til Bodø imorgen. Skal dit til årsmøtet i Nordland Arbeiderparti. Blir spennende. Har jeg pakket nok klær, nok sko og er lesestoffet med ? Det er en ond sirkel til syvende og sist :P
Har vært innom den nye Coop Extra butikken vi har fått her i Mo i Rana (forsåvidt 2 nye, men har bare vært innom 1) , å der fant jeg en bok som vist skulle være veldig bra, så den blir lesestoffet på bilturen imorgen. :)
For øyeblikket har jeg en katt som maler meg i øret og maser om kos, så må vell ta meg den tiden å gi
han litt oppmerksomhet siden han har vært alene siden i morges da vi dro på jobb. Slenger med et bilde av slappfisken godt tilbakelent på sofaryggen.
Men nå omtrent roper kofferten på meg : "Nå må du pakke deg ferdig" , så jeg tipper vi blogges i morgen kveld en eller annen gang. ^^
Har vært innom den nye Coop Extra butikken vi har fått her i Mo i Rana (forsåvidt 2 nye, men har bare vært innom 1) , å der fant jeg en bok som vist skulle være veldig bra, så den blir lesestoffet på bilturen imorgen. :)
han litt oppmerksomhet siden han har vært alene siden i morges da vi dro på jobb. Slenger med et bilde av slappfisken godt tilbakelent på sofaryggen.
Men nå omtrent roper kofferten på meg : "Nå må du pakke deg ferdig" , så jeg tipper vi blogges i morgen kveld en eller annen gang. ^^
21 mars, 2011
Christian Dior Lash Plumping Serum !
Fikk tilsendt Dior's lash plumping serum fra Strawberrynet på lørdag. Blir spennende å prøve denne i en ukes tid å se om den virker. Siden jeg har universes korteste mest "rett frem" vipper gleder jeg meg til resultatet.
Skal prøve og fikse et bilde imorgen så jeg senere kan vise et før og etter bilde av dette. ^^
Skal prøve og fikse et bilde imorgen så jeg senere kan vise et før og etter bilde av dette. ^^
~Hanne Cecilie ~
Endelig!
Idag var endelig min kjære edderkopp ute etter mange dager med tilvenning til mennesker.
Den var som nevnt i et annet innlegg helt sky og redd for mennesker.
Men nå nettopp krøp den ut og opp på hånden min og tuslet litt rundt der i ett par minutter før den ble litt skeptisk igjen og krøp inn i buret.
Endelig litt resultat av tilvenningen, Den "burer" seg ikke inne lengre og er blitt mer sosial og mer liv i.
Gleder meg som en liten unge til den blir "helt" tam og den kan koses med. :D
Tror navnet på den blir Tallulah.
Ellers i dag har jeg vært på jobb og på kaffebesøk til moren til Tommy. Kjempekoselig dame. :)
Blogges i morgen.
Den var som nevnt i et annet innlegg helt sky og redd for mennesker.
Men nå nettopp krøp den ut og opp på hånden min og tuslet litt rundt der i ett par minutter før den ble litt skeptisk igjen og krøp inn i buret.
Endelig litt resultat av tilvenningen, Den "burer" seg ikke inne lengre og er blitt mer sosial og mer liv i.
Gleder meg som en liten unge til den blir "helt" tam og den kan koses med. :D
Tror navnet på den blir Tallulah.
Ellers i dag har jeg vært på jobb og på kaffebesøk til moren til Tommy. Kjempekoselig dame. :)
Blogges i morgen.
17 mars, 2011
16 mars, 2011
Chilean Red Rump !
Min nyanskaffede tarantell har i løpet av de 2 siste nettene "bygget seg inne" i den lille pyramidens om står som "et sjul" inn i terrariet. Siden jeg ikke har hadd av denne rasen tarantell lurte jeg på om det var noen av dere som har erfaring eller vet om dette, skal den gjøre slik, eller er det noen form for å beskytte seg selv under skifting av ham eller ikke ?
Legger ved et bildet av dette. :
På bildet synes bare 2 av 4 utganger på huset til tarantellen, men det er totalt 3 av 4 utganger som er sperret ved hjelp av bark og spinn, slik som bildet viser.
I tillegg var tarantellaen helt usosial når vi hentet den, den hadde ikke vært ute av buret den var i på dyrebutikken siden de fikk den for ca 3 mnd siden, så er litt skeptisk på å fjerne dette før jeg vet mer om det.
Blogges.
Hanne Cecilie.
Ps: Noen av dere som har navneforslag til herligheten? ^^
Legger ved et bildet av dette. :
På bildet synes bare 2 av 4 utganger på huset til tarantellen, men det er totalt 3 av 4 utganger som er sperret ved hjelp av bark og spinn, slik som bildet viser.
I tillegg var tarantellaen helt usosial når vi hentet den, den hadde ikke vært ute av buret den var i på dyrebutikken siden de fikk den for ca 3 mnd siden, så er litt skeptisk på å fjerne dette før jeg vet mer om det.
Blogges.
Hanne Cecilie.
Ps: Noen av dere som har navneforslag til herligheten? ^^
15 mars, 2011
Dagen i dag !
Stod opp tidlig i dag å fikk levert gullet i barnehagen. Deretter var det hjem til min pappa for å sitte der å vente på at klokken skulle bli 11:00 slik at jeg kunne gå tilbake til barnehagen på foreldresamtale. Foreldresamtalen gikk bare bra, fikk masse skryt over hvis flink han har blitt og at utviklingen hans vart større enn forventet. En stk stolt mamma. Deretter dro Leo og jeg til byen for å møte Stine. Det var veldig stas å få gi pengene til bussjåførene å tilogmed få penger tilbake + en billett. Var med Stine i byen i ett par timer å handlet ting til gullet hun har i magen, Gudmor sitt gull. Jeg kjøpte en ny dyne til gudmorbabyen min :)) Etter det tok vi bussen videre til Tommy, der vi satt og lekte med de ny-innhandlene lekene jeg kjøpte til Leo. Pokemon-baller og kort er vist det nye store i huset. Nå er jeg veldig klar for å hoppe i sengen siden jeg ikke sov noe serlig natt til i dag. I morgen blir det tidlig på jobb og etter det hjem og vaske litt hus. Leo er dratt til pappaen sin og skal være der til fredag, så tipper det blir kun avslapping og div nødvendig husarbeid i mellomtiden. Kommer til å savne han masse, det blir liksom ikke helt det samme når det plutselig ikke er noen leker å plukke opp, ingen trøste-blåsing eller en spinnvill 2-åring på gulvet, gleder meg allerede til han kommer hjem <3
Snakkes en eller annen gang i morgen om jeg har noe fornuftig og blogge om.
Slenger med noen bilder av Leo på bussen, og ett etter vi var kommet til Tommy.
Snakkes en eller annen gang i morgen om jeg har noe fornuftig og blogge om.
Slenger med noen bilder av Leo på bussen, og ett etter vi var kommet til Tommy.
14 mars, 2011
Da var "husdyret" mitt kommet i hus.
Fikk bursdagsgaven min litt tidlig i år.Har egentlig bursdag den 30.Mars. Min samboer har "gitt etter" for maset mitt, og kjøpt meg en veldig etterlengtet tarantella, nermere bestemt en Chilean Red Rump. :D
Slenger med et bilde selv om de fleste helst kanskje vil slippe det.
Litt dårlig mobilbilde men det får så være.
Noen som har navneforslag til denne "damen" :)
Nå straks blir det kveld her i huset siden vi skal tidlig opp med ungen i barnehagen og videre på jobb.
Blogges senere.
Slenger med et bilde selv om de fleste helst kanskje vil slippe det.
Litt dårlig mobilbilde men det får så være.
Noen som har navneforslag til denne "damen" :)
Nå straks blir det kveld her i huset siden vi skal tidlig opp med ungen i barnehagen og videre på jobb.
Blogges senere.
Abonner på:
Innlegg (Atom)




