31 mars, 2011

Komse-smykke!

I går var det feiring av min 21 års dag. Det var veldig koselig med slekt og venner, kaffe, kaker og boller :) Fikk besøk av min mamma som kom helt fra Kautokeino. Fikk dette fine smykket av henne ;
Det er vist et samisk komse smykke. ^^

Blogges senere.

1 kommentar:

  1. Åååå så koselig innlegg jeg først ser no:) Et nydelig smykke til ei nydelig yndlingsdatter:))) Du fortjener det virkelig!!!<3<3<3
    Klem fra mamma di <3

    SvarSlett