27 mars, 2011

Helgen!

Nå er jeg nesten akkurat kommet hjem fra en veldig lærerik og moro helg sammen med Nordland Arbeiderparti. Anledningen var årsmøte. Vi hadde med oss blant annet Sigbjørn Johnsen, Hill-Marta Solberg og Torny Pedersen. Det var lange dager med møter mesteparten av dagene, men til slutt er det verdt det. Det var mange gode og saklige debatter, men med masse humor innimellom. Hadde tatt med meg kameraet og lovet meg selv at jeg skulle ta MANGE bilder, men det ble glemt bort :) Kunne skrevet flere sider om hva som skjedde, men regner med at de fleste av dere ikke har interesse for det, så det får heller bli til de som spør :) Generelt hele helgen var super. Masse flotte mennesker, nyttig informasjon og godt selskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar