15 mars, 2011

Dagen i dag !

Stod opp tidlig i dag å fikk levert gullet i barnehagen. Deretter var det hjem til min pappa for å sitte der å vente på at klokken skulle bli 11:00 slik at jeg kunne gå tilbake til barnehagen på foreldresamtale. Foreldresamtalen gikk bare bra, fikk masse skryt over hvis flink han har blitt og at utviklingen hans vart større enn forventet. En stk stolt mamma. Deretter dro Leo og jeg til byen for å møte Stine. Det var veldig stas å få gi pengene til bussjåførene å tilogmed få penger tilbake + en billett. Var med Stine i byen i ett par timer å handlet ting til gullet hun har i magen, Gudmor sitt gull. Jeg kjøpte en ny dyne til gudmorbabyen min :)) Etter det tok vi bussen videre til Tommy, der vi satt og lekte med de ny-innhandlene lekene jeg kjøpte til Leo. Pokemon-baller og kort er vist det nye store i huset. Nå er jeg veldig klar for å hoppe i sengen siden jeg ikke sov noe serlig natt til i dag. I morgen blir det tidlig på jobb og etter det hjem og vaske litt hus. Leo er dratt til pappaen sin og skal være der til fredag, så tipper det blir kun avslapping og div nødvendig husarbeid i mellomtiden. Kommer til å savne han masse, det blir liksom ikke helt det samme når det plutselig ikke er noen leker å plukke opp, ingen trøste-blåsing eller en spinnvill 2-åring på gulvet, gleder meg allerede til han kommer hjem <3

Snakkes en eller annen gang i morgen om jeg har noe fornuftig og blogge om.
Slenger med noen bilder av Leo på bussen, og ett etter vi var kommet til Tommy.

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har,og fine bilder av snusken din.Artig å se dåkk på kafeen i dag,Leo var så blid som ei sol som vanlig,godgutt han der.Klem fra Anne-Brit:)

    SvarSlett
  2. fine fine gumorsnusken min <3
    kan tru det va stas og gi pengan til bussjaførn ja :)
    flott at det gikk bra på foreldremøte, du har all grunn til å va stolt over lillegutt <3 gla i dokk

    klem fra gumor Tina

    SvarSlett