Fikk bursdagsgaven min litt tidlig i år.Har egentlig bursdag den 30.Mars. Min samboer har "gitt etter" for maset mitt, og kjøpt meg en veldig etterlengtet tarantella, nermere bestemt en Chilean Red Rump. :D
Slenger med et bilde selv om de fleste helst kanskje vil slippe det.
Litt dårlig mobilbilde men det får så være.
Noen som har navneforslag til denne "damen" :)
Nå straks blir det kveld her i huset siden vi skal tidlig opp med ungen i barnehagen og videre på jobb.
Blogges senere.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar