Har vært innom den nye Coop Extra butikken vi har fått her i Mo i Rana (forsåvidt 2 nye, men har bare vært innom 1) , å der fant jeg en bok som vist skulle være veldig bra, så den blir lesestoffet på bilturen imorgen. :)
han litt oppmerksomhet siden han har vært alene siden i morges da vi dro på jobb. Slenger med et bilde av slappfisken godt tilbakelent på sofaryggen.
Men nå omtrent roper kofferten på meg : "Nå må du pakke deg ferdig" , så jeg tipper vi blogges i morgen kveld en eller annen gang. ^^


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar