24 mars, 2011

Pakker til turen i morgen !

Akkurat nå stresser jeg meg i hjel for å rekke å pakke alt før turen går til Bodø imorgen. Skal dit til årsmøtet i Nordland Arbeiderparti. Blir spennende. Har jeg pakket nok klær, nok sko og er lesestoffet med ? Det er en ond sirkel til syvende og sist :P
Har vært innom den nye Coop Extra butikken vi har fått her i Mo i Rana (forsåvidt 2 nye, men har bare vært innom 1) , å der fant jeg en bok som vist skulle være veldig bra, så den blir lesestoffet på bilturen imorgen. :)

For øyeblikket har jeg en katt som maler meg i øret og maser om kos, så må vell ta meg den tiden å gi
han litt oppmerksomhet siden han har vært alene siden i morges da vi dro på jobb. Slenger med et bilde av slappfisken godt tilbakelent på sofaryggen.




Men nå omtrent roper kofferten på meg : "Nå må du pakke deg ferdig" , så jeg tipper vi blogges i morgen kveld en eller annen gang. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar