16 mars, 2011

Chilean Red Rump !

Min nyanskaffede tarantell har i løpet av de 2 siste nettene "bygget seg inne" i den lille pyramidens om står som "et sjul" inn i terrariet. Siden jeg ikke har hadd av denne rasen tarantell lurte jeg på om det var noen av dere som har erfaring eller vet om dette, skal den gjøre slik, eller er det noen form for å beskytte seg selv under skifting av ham eller ikke ?
Legger ved et bildet av dette. :
På bildet synes bare 2 av 4 utganger på huset til tarantellen, men det er totalt 3 av 4 utganger som er sperret ved hjelp av bark og spinn, slik som bildet viser.
I tillegg var tarantellaen helt usosial når vi hentet den, den hadde ikke vært ute av buret den var i på dyrebutikken siden de fikk den for ca 3 mnd siden, så er litt skeptisk på å fjerne dette før jeg vet mer om det.

Blogges.

Hanne Cecilie.

Ps: Noen av dere som har navneforslag til herligheten? ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar