21 mars, 2011

Endelig!

Idag var endelig min kjære edderkopp ute etter mange dager med tilvenning til mennesker.
Den var som nevnt i et annet innlegg helt sky og redd for mennesker.
Men nå nettopp krøp den ut og opp på hånden min og tuslet litt rundt der i ett par minutter før den ble litt skeptisk igjen og krøp inn i buret.
Endelig litt resultat av tilvenningen, Den "burer" seg ikke inne lengre og er blitt mer sosial og mer liv i.
Gleder meg som en liten unge til den blir "helt" tam og den kan koses med. :D
Tror navnet på den blir Tallulah.
Ellers i dag har jeg vært på jobb og på kaffebesøk til moren til Tommy. Kjempekoselig dame. :)

Blogges i morgen.

2 kommentarer: